اسپرسوساز کنتی CC200

خرید اینترنتی

کاتالوگ دستگاه

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

اسپرسوساز صنعتی دو گروپ Conti مدل سی سی ۲۰۰

اسپرسوساز کنتی CC200 دو گروپ، که نسل جدید اسپرسوساز محبوب کنتی سی سی 100 است، به واسطه کیفیت ساخت بالا، آپشن‌های زیاد و بی‌دردسر بودن، یکی از خوشنام‌ترین دستگاه‌های اسپرسوساز صنعتی در بازار ایران است. کنتی سی سی دویست دستگاهیست پرقدرت و بسیار دقیق با ظاهری زیبا، مناسب برای تمامی کافی شاپ ها، کافه‌‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های قهوه که در دو رنگ مشکی و سفید به خریداران عرضه می‌شود.
کنتی سی سی ۲۰۰ یک اسپرسوساز تال کاپ با قابلیت عصاره‌گیری مستقیم درون ماگ‌ها و لیوان‌های بلند است و در دسته بندی دستگاه‌های اسپرسوساز والیومتریک قرار می‌گیرد. به این معنی که حجم اسپرسو در این دستگاه به صورت اتوماتیک قابل کنترل است و دستگاه به صورت خودکار عصاره‌گیری اسپرسو را قطع می‌کند. بویلر کنتی CC202 یک بویلر ۱۱ لیتری مسی است که همراه با المنت پرقدرت ۳۳۰۰ وات می‌تواند در تمام روز آب داغ لازم برای عصاره‌گیری اسپرسو ایده‌آل و همینطور فشار بخار بالا جهت درست کردن لاته یا کاپوچینو را به راحتی مهیا کند.
از ویژگی‌های مهم اسپرسوساز‌های کنتی می‌توان به تنظیم دما با سنسورهای بسیار دقیق PID اشاره کرد که ثبات دمایی بی‌نظیری را ارائه داده و در نتیجه کیفیت عصاره‌گیری اسپرسو با نوسان دمای بویلر تغییر نخواهد کرد. همچنین قابلیت پری اینفیوژن اسپرسوسازهای کنتی از عصاره‌گیری غیر یکنواخت جلوگیری کرده و کیفیت اسپرسو را افزایش می‌دهد.
صفحه نمایش دیجیتال دستگاه اسپسوساز کنتی  سی سی ۲۰۰ به باریستا این امکان را می‌دهد تا بتواند تمامی پارامترهای دستگاه مانند دمای آب بویلر، پری اینفیوژن، شمارنده تعداد قهوه و آب مصرفی و غیره را به راحتی کنترل نمایید. علاوه بر این، دستگاه اسپرسوساز کنتی مدل سی‌سی دویست دارای قابلیت‌هایی نظیر شستشوی خودکار گروپ‌هدها و اکو مد جهت صرفه‌جویی در مصرف برق نیز هست.
اسپرسوساز سی سی ۲۰۰ توسط شرکت فرانسوی کنتی در کشور موناکو تولید می‌شود و همراه با یک سال گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش نامحدود در ایران به خریداران ارائه می‌شود.

توصیه می‌کنیم حتما قبل از استفاده از دستگاه، برای آگاهی از تنظیمات اسپرسوساز کنتی، دفترچه راهنمای فارسی اسپرسوساز صنعتی کنتی CC202 را مطالعه بفرمایید.
جهت آگاهی از قیمت به روز اسپرسوساز کنتی ان ال اِوو و خرید بدون واسطه آن از نمایندگی کنتی در ایران به فروشگاه آنلاین کافی گییر مراجعه کنید و یا بر روی دگمه خرید اینترنتی کلیک کنید.

 

درباره کنتی
شرکت تولید کننده اسپرسوساز کنتی ابتدا در سال ۱۹۵۰، به صورت یک شرکت تولیدی مستقل کوچک به نام SACOME توسط آقای M. Siksik در فرانسه تأسیس شد. او با ترکیب اشتیاق به اسپرسو و طراحی مهندسی، تولید دستگاه‌های اسپرسوساز را آغاز کرد و اسم Conti را با الهام از مکان کارخانه اصلی شرکت که در کرانه جنوبی رودخانه سن پاریس در منطقه Quai Conti قرار داشت به عنوان نام برند این شرکت انتخاب کرد. شش سال بعد، کارخانه کنتی با دعوت شاهزاده موناکو به این کشور منتقل شد و در بندر موناکو جا گرفت.
تجربه‌ی هشتاد ساله این شرکت با استفاده از بهترین مواد صنعتی در تولید دستگاه‌های بادوام و قابل اطمینان به همراه اشتیاق صاحبان این شرکت برای در اختیار داشتن آخرین نوآوری‌های این صنعت باعث شده نام کنتی در صنعت تولید دستگاه‌های قهوه ساز و اسپرسوساز به نامی شناخته شده و مورد احترام تبدیل شود.
مشخصات فنی
حجم بویلر
۱۱ لیتر
ولتاژ
۲۳۰ ولت (تک فاز)
قدرت المنت
۳۳۰۰ وات
توان مصرفی دستگاه
۳۵۰۰ وات
وزن
۵۸ کیلوگرم
ابعاد
کشور سازنده
۵۱*۵۳*۷۰ سانتی‌متر
فرانسه
 
ویژگی‌ها
⚙️ والیومتریک: امکان انتخاب و تنظیم زمان عصاره‌گیری
⚙️ تال کاپ: امکان قرار دادن لیوان‌های بلند بیرون‌بر زیر پورتافیلتر
⚙️ صفحه نمایش دیجیتال: قابلیت کنترل تمامی پارامترهای دستگاه
⚙️ سنسور کنترل دما PID : تنظیم دما با دقت درجه سانتیگراد، عدم نوسان دما
⚙️ سیستم شستشوی خودکار گروپ‎‌هدها
⚙️ باریستا لایت: روشن سازی محیط کار دستگاه
⚙️ اکو مد: صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش مصرف برق تا ۶۰ درصد
⚙️ پری‌اینفیوژن اتوماتیک: پیش دم آوری قهوه، جهت عصاره‌گیری یکنواخت‌تر و افزایش کیفیت اسپرسو
⚙️ محافظ المنت Klixon جهت افزایش طول عمر المنت و جلوگیری از رسوب‌گیری
⚙️ یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود در ایران