اسپرسوساز للیت Elizabeth

اسپرسوساز خانگی Lelit مدل الیزابت (PL92T)

اسپرسوساز خانگی دوال بویلر للیت الیزابت یک شاهکار طراحی و یک قطعه هنری چشم نواز است که زیبایی کافه یا خانه شما را دو چندان می‌کند. بویلرهای دوگانه با سنسورهای تنظیم حرارت PID و گروپ هد صنعتی سایز ۵۸ میلی متری LELIT58 از ویژگی‌های منحصر به فرد اسپرسوساز للیت الیزابت هستند که در کنار یک ظاهر بسیار زیبا و حرفه‌ای، این دستگاه را به رویای هر باریستای خانگی و حرفه‌ای تبدیل کرده است. این ویژگی‌ها، آماده سازی مداوم بخار آب بدون تأثیر بر دمای آب و کیفیت عصاره گیری اسپرسو را تضمین می‌کنند. از نگاه کاربر، نازل بخار استیل حرفه‌ای و یک نازل آب داغ در دو سوی گروپ هد جلوه متقارنی به دستگاه اسپرسوساز للیت Elizabeth بخشیده است. در نمای بیرونی دستگاه، بدنه فولادی سیقل داده شده، دگمه‌های فلزی نورپردازی شده، دسته پورتافیلتر طرح چوب و سینی استیل و مانومتر و نمایشگر دستگاه نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. طراحی چشمگیر اسپرسوساز الیزابت با دقت به جزئیات و ریزه‌کاری‌های چشم نواز آن، این دستگاه ایتالیایی را به یک شاهکار طراحی فوق العاده تبدیل کرده است.
اسپرسوساز دوال بویلر Lelit الیزابت دارای دو بویلر جداگانه، یکی برای بخار و آب گرم، و دیگری برای اسپرسو است. سیستمی که برای پایداری حرارتی بالاتر، راندمان بیشتر و تحویل اسپرسو و بخار آب به طور همزمان با کاهش زمان گرمایش طراحی شده است. للیت الیزابت یک دستگاه تال کاپ است، به این معنی که علاوه بر فنجان، امکان قرار دادن ماگ و لیوان‌های بلند زیر پورتافیلتر وجود دارد.
سیستم کنترل الکترونیکی للیت (LCC) با نمایشگر گرافیکی OLED امکان تنظیم پارامترهای دسگاه از جمله مدت زمان پری اینفیوژن، زمان عصاره‌گیری اسپرسو، شستشوی خودکار، پرج کردن خودکار و تنظیم دقیق دما را فراهم می‌کند. امکان مدیریت چرخه شستشوی اتوماتیک برای تمیز کردن معمولی گروپ هد، تنظیم زمان آماده به کار طبق استاندارد CEI EN 50564 و غیرفعال کردن بویلر بخار به منظور کاهش مصرف انرژی نیز در اسپرسوساز للیت الیزابت وجود دارد. نمایشگر دیجیتال اسپرسوساز للیت Elizabeth همچنین مدت زمان عصاره گیری (شات تایمر)، دمای عصاره گیری اسپرسو، دمای آب گرم و دمای بخار را به باریستا نشان می‎‌دهد. علاوه بر این، اسپرسوساز ایتالیایی للیت مدل الیزابت به کمک نمایشگر دیجیتال در صورت کمبود آب در مخزن آب دستگاه به کاربر هشدار داده و برای جلوگیری از صدمه به دستگاه، «حالت رزرو» مخزن را به صورت خودکار فعال می‌کند.
مانومتر اسپرسوساز للیت با نور پس زمینه مشکی فشار عصاره گیری اسپرسو را نمایش می‌دهد. ناحیه سبز مانومتر، بازه بین ۸ تا ۱۲ بار، مقدار بهینه فشار عصاره گیری اسپرسو است.

خرید اینترنتی

کاتالوگ دستگاه

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

درباره للیت

کمپانی Lelit S.R.L در سال ۱۹۸۶ توسط Edoardo Epis به عنوان یک شرکت تولید کننده اتو بخار تاسیس شد. در سال ۱۹۹۲ این شرکت به سمت تولید دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی و تجاری گسترش یافت. این شرکت هم اکنون بیش از ۲۰۰ کارمند دارد که اکثر آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند. اشتیاق به نوآوری و تلاش برای رسیدن به بالاترین کیفیت ممکن از جمله ویژگی‌های بارز برند للیت بوده است. للیت هم اکنون سالانه بیش از پنجاه هزار دستگاه اسپرسوساز در کارخانه خود در لومباردی ایتالیا تولید می‌کند. Lelit در سال‌های اخیر توسط پسران ادواردو اداره می‌شد تا اینکه در سال ۲۰۲۲ شرکت برویل استرالیا، تمامی سهام شرکت للیت ایتالیا را خریداری و به زیر مجموعه شرکت‌های خود اضافه کرد. کیفیت بالا، نوآوری‌های خلاقانه و کارآمدی محصولات للیت سبب شده دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی للیت و آسیاب قهوه خانگی للیت در بیش از ۷۰ کشور دنیا شهرت و محبوبیت چشمگیری پیدا کنند.
مشخصات فنی
گنجایش مخزن آب
۲/۵ لیتر
گنجایش بویلر بخار
گنجایش بویلر اسپرسو
۶۰۰ میلی لیتر
۳۰۰ میلی لیتر
توان المنت بویلر بخار
توان المنت بویلر اسپرسو
نوع پمپ
فشار پمپ
۱۰۰۰ وات
۱۲۰۰ وات
ارتعاشی ULKA
۱۵ بار
سایز پورتافیلتر ۵۸ م‌م
وزن
۱۵/۳ کیلوگرم
ابعاد
کشور سازنده
۳۸*۳۸*۳۲ سانتی‌متر
ایتالیا
 
ویژگی‌ها
⚙️ پری‌اینفیوژن؛ پیش دم آوری قهوه جهت عصاره‌گیری یکنواخت‌تر و افزایش کیفیت اسپرسو
⚙️ نمایشگر دیجیتال OLED، امکان تنظیم و کنترل پارامترهای دستگاه اسپرسوساز
⚙️ دوال بویلر، دارای دو بویلر مجزا و اختصاصی برای بخار و اسپرسو
⚙️ تنظیم دما به صورت جداگانه با سنسور تنظیم دمای PID در هر بویلر
⚙️ امکان خاموش کردن بویلر بخار برای صرفه جویی در مصرف انرژی
⚙️ تال کاپ، امکان عصاره‌گیری درون ماگ و لوان‌های بلند
⚙️ طراحی بسیار زیبا و چشم نواز
⚙️ گروپ هد ۵۸ میلی‌متری صنعتی
⚙️ نازل بخار صنعتی پر قدرت
⚙️ شستشوی خودکار گروپ هد
⚙️ نشانگر سطح آب مخزن
⚙️ کم جا و جمع و جور
⚙️ استفاده و نظافت آسان
⚙️ بدنه تمام استیل
⚙️ یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود در ایران