اسپرسوساز للیت Anita

اسپرسوساز خانگی Lelit مدل آنیتا (PL042EM)

اسپرسوساز خانگی Lelit ، مدل Anita، یک دستگاه تمام و کمال و جمع و جور است که یک اسپرسوساز نیمه حرفه‌ای و یک آسیاب قهوه عالی با تیغه‌های مخروطی ۳۸ میلی متری را در فضایی ۳۰ در ۳۰ سانتی متری در یک جا جمع کرده است.
مانند تمام مدل های اسپرسوساز للیت، آنیتا نیز به طور کامل در ایتالیا طراحی و تولید شده است. للیت آنیتا با طراحی تمیز و ظریف، تمامی عملکردهای حرفه ای مورد نیاز باریستا خانگی و یا کسب و کارهای کوچک را با کاربری آسان در یک دستگاه ترکیب کرده است.
گروپ هد حرفه‌ای للیت Anita با پورتافیلتر ۵۷ میلی متری صنعتی برنجی با روکش کروم، به لطف پایداری حرارتی عالی در طول فرآیند عصاره‌گیری اسپرسو با امکان تنظیم دقیق دما، امکان دستیابی به اسپرسوی عالی مانند اسپرسوهای تهیه شده با دستگاه اسپرسوساز حرفه‌ای را فراهم می‌کند.
بویلر مسی ۲۵۰ میلی لیتری و نازل بخار Lelit آنیتا، امکان تهیه فوم شیر عالی و مخملی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید یک کاپوچینوی بی نظیر یا یک اسپرسو ماکیاتو عالی مانند یک باریستای واقعی آماده کنید. هنگامی که اسپرسوساز آنیتا روشن می شود، حدود ۳ دقیقه طول می کشد تا دستگاه اماده به کار شود، اگرچه توصیه ما این است که حداقل ۱۰ دقیقه صبر کنید تا از پایداری حرارتی بهتری بهره‌مند شوید.
مخزن ۲/۷ لیتری دستگاه با نشانگر سطح آب به کاربر این امکان را می‌دهد تا همیشه آن را تحت کنترل داشته باشد و از کافی بودن مقدار آب دستگاه اطمینان حاصل کند. آسیاب قهوه حرفه‌ای للیت آنیتا با گنجایش ۱۵۰ گرم دانه قهوه و تیغه‌های مخروطی ۳۸ میلی‌متری به شما این امکان را می‌دهد که اندازه ذرات پودر قهوه را از طریق با دقت میکرومتری تنظیم کرده و اسپرسو خود را با توجه به نوع دانه قهوه، درجه آسیاب و مقدار آن ست کنید.
اسپرسوساز للیت مدل آنیتا دستگاهی طراحی شده برای عاشقان قهوه است که می خواهند در خانه اسپرسو و کاپوچینوی عالی برای خود تهیه کنند.

خرید اینترنتی

کاتالوگ دستگاه

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

درباره للیت

کمپانی Lelit S.R.L در سال ۱۹۸۶ توسط Edoardo Epis به عنوان یک شرکت تولید کننده اتو بخار تاسیس شد. در سال ۱۹۹۲ این شرکت به سمت تولید دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی و تجاری گسترش یافت. این شرکت هم اکنون بیش از ۲۰۰ کارمند دارد که اکثر آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند. اشتیاق به نوآوری و تلاش برای رسیدن به بالاترین کیفیت ممکن از جمله ویژگی‌های بارز برند للیت بوده است. للیت هم اکنون سالانه بیش از پنجاه هزار دستگاه اسپرسوساز در کارخانه خود در لومباردی ایتالیا تولید می‌کند. Lelit در سال‌های اخیر توسط پسران ادواردو اداره می‌شد تا اینکه در سال ۲۰۲۲ شرکت برویل استرالیا، تمامی سهام شرکت للیت ایتالیا را خریداری و به زیر مجموعه شرکت‌های خود اضافه کرد. کیفیت بالا، نوآوری‌های خلاقانه و کارآمدی محصولات للیت سبب شده دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی للیت و آسیاب قهوه خانگی للیت در بیش از ۷۰ کشور دنیا شهرت و محبوبیت چشمگیری پیدا کنند.
مشخصات فنی
گنجایش مخزن آب
گنجایش بویلر
گنجایش مخزن قهوه
۲/۷ لیتر
۲۵۰ میلی لیتر
۱۵۰ گرم
نوع و قطر تیغه آسیاب مخروطی ۳۸ م‌م
نوع پمپ
فشار پمپ
ارتعاشی ULKA
۱۵ بار
سایز پورتافیلتر ۵۷ میلی‌متر
توان المنت ۱۰۰۰ وات
وزن
ابعاد
کشور سازنده
۱۰/۲ کیلوگرم
۳۷*۲۷*۳۲ سانتی‌متر
ایتالیا
 
ویژگی‌ها
⚙️ دارای آسیاب قهوه با تیغه مخروطی قطر ۳۸ م‌م
⚙️ گروپ هد ۵۷ میلی‌متری صنعتی
⚙️ نازل بخار صنعتی پر قدرت
⚙️ طراحی شیک و جذاب
⚙️ کم جا و جمع و جور
⚙️ بدنه تمام استیل
⚙️ استفاده و نظافت آسان
⚙️ یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود در ایران