اسپرسوساز آسکاسو Baby T

اسپرسوساز خانگی Ascaso مدل بیبی تی

استعلام قیمت

کاتالوگ دستگاه

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

درباره آسکاسو
۶۲ سال در دنیای قهوه
طی یک دهه اخیر برند آسکاسو اسپانیا شهرت و محبوبیت چشمگیری بین باریستاها و کافه داران دست پیدا کرده است. دستگاه‌های اسپرسوساز آسکاسو به دلیل کیفیت ساخت بالا، عملکرد بی‌نظیر و مصرف انرژی پایین توانسته اند به یکی از رقیبان سرسخت برندهای با سابقه ایتالیایی تبدیل شوند و سهم به‌سزایی از بازار اسپرسوسازهای صنعتی و خانگی را به خود اختصاص دهند.
خسوس آسکاسو مردی با روحیه کارآفرینی ممتاز، در دهه ۵۰ از دهکده ای کوچک در کوه های هوئسکا اسپانیا با ذهنی پر از ایده‌های نو و اندوخته‌ای اندک به پایتخت اسپانیا، بارسلونا، نقل مکان کرد تا آرزوهای خود را دنبال کند. او از سال ۱۹۵۲ تا ۱۹۶۲ در خط تولید شرکت ایتالیایی گاجا، تولید کننده دستگاه‌های اسپرسوساز و آسیاب‌های قهوه، کار می‌کرد و برای شرکت‌های قهوه ساز مشهور جهان قطعات تولید می‌کرد. در سال ۱۹۶۲ آسکاسو تصمیم گرفت شرکت خود را تاسیس کند و تلاش خود را وقف طراحی و تولید قطعات یدکی دستگاه‌های اسپرسوساز و آسیاب قهوه کرده و برای تمام برندهای اسپرسوساز و قهوه‌سازهای موجود در بازار در آن زمان قطعات یدکی تولید کند و با قیمت‌های رقابتی آن‌ها را به فروش برساند. کیفیت بالای قطعات و قیمت‌های منصفانه توانست خیلی زود نام آسکاسو را در اسپانیا و اروپا به عنوان یک تولید کننده ماهر و منصف مطرح کند و آسکاسو را قادر ساخت تا جای پای خود را در بازارهای جدید مستحکم کند.
در سال ۱۹۹۶ آقای خوزه لوئیس آسکاسو، پسر بنیانگزار شرکت، تصمیم گرفت تا وارد صنعت تولید دستگاه اسپرسو شود و برند دستگاه اسپرسوساز آسکاسو را وارد بازار کند. کیفیت بالای دستگاه اسپرسوساز آسکاسو باعث شد در مدت کوتاهی اسپرسوماشین‌های آسکاسو موفق به کسب گواهی نامه های استاندارد بین المللی شوند و خط تولید دستگاه اسپرسوساز و آسیاب قهوه آسکاسو به سرعت گسترش ‌یابد. یکی از تصمیمات جسورانه آسکاسو، استفاده گسترده از فولاد ضد زنگ به جای برنج و روکش کروم است که عمدتا در صنعت ساخت اسپرسوساز استفاده می‌شود. استفاده از فولاد ضد زنگ و روکش‌های عایق حرارت در تمامی قطعات اسپرسوساز آسکاسو، از بویلرها گرفته تا گروپ‌هد و پورتافیلتر، سبب شد طول عمر مفید دستگاه، راندمان انرژی و پایداری حرارتی آن افزایش چشمگیری پیدا کند. این تصمیمات سبب شد آسکاسو بتواند جایزه بهترین محصول سال را برای اولین دستگاه تماما ساخته شده از فولاد ضد زنگ (Big Dream) دریافت کند.
کیفیت عصاره‌گیری اسپرسو، دستگاه‌های اسپرسوساز پیشرفته و کم مصرف با استفاده از بویلرهای تمام فولادی و تکنولوژی ارتقا یافته ترموبلاک (T-Technology) ، سنسورهای PID با پایداری حرارتی بالا و قیمت ‌های رقابتی از جمله ویژگی‌هایی است که آسکاسو را از دیگر رقبا متمایز می‌کند.
هم اکنون آسکاسو برندی تثبیت شده در بازراهای بین المللی است. Ascaso اسپانیا در حال حاضر دارای به روزترین تجهیزات و امکانات صنعتی در کارخانه‌ای به مساحت بیش از ۴۰۰۰ متر مربع با بیش از ۵۰ کارمند در بارسلوناست و در بیش از ۹۵ کشور کشور جهان حضور دارد. آسکاسو ۱۰۰ درصد محصولات خود را در بارسلونا طراحی و تولید می‌کند.
مشخصات فنی
حجم مخزن آب
حجم بویلر اصلی
۲ لیتر
۲/۵ لیتر
نوع پمپ Rotary Blade
سیستم حرارتی دوال بویلر، ترموبلاک
سایز پورتافیلتر ۵۸ میلی‌متر
توان المنت بویلر اصلی
توان المنت ترموبلاک
۲۳۱۰ وات
۱۰۰۰ وات
وزن
ابعاد
کشور سازنده
۳۵ کیلوگرم
۴۵*۴۳*۳۵ سانتی‌متر
اسپانیا
 
ویژگی‌ها
⚙️ پری‌اینفیوژن قابل تنظیم: پیش دم‌آوری قهوه، جهت عصاره‌گیری یکنواخت‌تر و افزایش کیفیت اسپرسو
⚙️ سیستم ترموبلاک درون گروپ‌هد جهت افزایش ثبات دما و بهبود عصاره‌گیری اسپرسو
⚙️ قابلیت اتصال به گوشی هوشمند، کنترل و برنامه‌ریزی تمامی عملکردهای دستگاه
⚙️ پمپ تیغه‌ای چرخشی ۲۰۰ لیتری (200L Rotay Bllade Pump)
⚙️ بویلر مجزا و اختصاصی برای بخار آب و ترموبلاک برای اسپرسو
⚙️ سیستم Pre-Heated Water برای افزایش بازدهی دستگاه
⚙️ امکان استفاده از مخزن آب و همچنین اتصال به آب شهر
⚙️ ثبات دمایی بسیار بالا با تلرانس ۰/۵ درجه سانتی‌گراد
⚙️ امکان تنظیم دمای آب با دقت ۰/۱ درجه سانتی‌گراد
⚙️ اکو مد پیشرفته، صرفه جویی در مصرف انرژی
⚙️ نشانگر فشار عصاره‌گیری و فشار درون بویلر
⚙️ نازل بخار حرفه‌ای با فشار بخار ایده‌آل
⚙️ پورتافیلتر صنعتی قطر ۵۸ میلی‌متر
⚙️ نشانگر دما و شات تایمر دیجیتال
⚙️ سنسور تنظیم حرارت PID
⚙️ باریستا لایت و کاپ وارمر
⚙️ ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش شرکتی