اسپرسوساز وی ام اف 1100S

اسپرسوساز صنعتی تمام اتوماتیک WMF مدل 1100S

استعلام قیمت

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

درباره وی ام اف
شرکت WMF با نام کامل Württembergische Metallwarenfabrik در سال ۱۸۵۳ توسط آقای دانیل اشتراوب و برادران شوایزر در Geislingen آلمان تأسیس شد. در ابتدا محصولات وی ام اف شامل ظروف آشپزخانه و کارد و چنگال‌های فلزی با روکش نقره می‌شد، اما با رشد و موفقیت شرکت و افزایش محبوبیت آن نزد مصرف کنندگان، محصولات دبلیو ام اف به سایر قسمت‌های صنعت خوراک و نوشیدنی، از جمله وسایل برقی آشپزخانه، قهوه ساز و اسپرسوساز تمام اتوماتیک نیز گسترش یافت.
تقریباً ۱۷۰ سال است که محصولات برند WMF یادآور بهترین کیفیت در آشپزی، نوشیدنی و غذا بوده‌اند. هر روز بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان از محصولات وی ام اف و برندهای زیر مجموعه آن، Silit و Kaiser برای تهیه، آشپزی، پخت، خوردن و نوشیدن در خانه ها، کافه ها، هتل ها و رستوران ها استفاده می‌کنند یا از قهوه‌های تخصصی که با استفاده از دستگاه‌های قهوه ساز و اسپرسو ماشین های حرفه‌ای WMF، Schaerer یا Curtis برای آنها تهیه شده است در رستوران‌ها و هتل‌ها لذت می‌برند. و به لطف محصولات برندهای WMF Professional Hotel Equipment و Hepp، غذا در تمامی بخش های صنعت هورکا با سبک و استایلی خاص و متفاوت سرو می شود.
وی ام اف آلمان تا به امروز جلوه ای از هنر فلزکاری، کیفیت فوق العاده، طراحی پیچیده و چندین دهه تجربه با ابزارهای حرفه ای بوده است. دبلیو ام اف در نزدیک به دو قرن گذشته راه طولانی طی کرده. از فرآوری فلزات خالص در ابتدا، تا مجموعه ای جامع در سه حوزه تجاری محصولات مصرفی، ماشین های قهوه برای بخش حرفه ای و تجهیزات کافی شاپ، هتل و رستوران.