دم افزار واریا Flo

دم افزار Varia مدل فلو

واریا FLO دم افزاری حرفه‌ایست که با همکاری آقای Yozo Otsuki متخصص قهوه و کارآفرین ژاپنی شرکت Kurasu طراحی شده است. همکاری پیشگامانه بین رمزی گید بنیانگذار Varia و یوزو اوتسوکی بنیانگذار Kurasu ژاپن باعث پدید آمدن یک ابزار خارق العاده دم آوری قهوه با کنترل کامل بر دینامیک جریان شده است. دم افزار واریا FLO توسط شرکت Varia طراحی و ثبت شده و سپس با تخصص Kurasu اصلاح شده است. دریپر واریا فلو یک دم افزار دو قسمتی با یک صفحه کنترل جریان قابل تعویض در بین این دو است. دریپر FLO با صفحه کنترل جریان قابل تنظیم خود، دم آوری قهوه را متحول کرده است. مهندسی نوآورانه صفحه کنترل جریان، دقت بی نظیری را در کنترل سرعت، مسیر و زمان تماس جریان به باریستا ارائه می‌دهد. هر دریپر به همراه ۳ صفحه کنترل جریان ارائه می‌شود: سریع، متوسط ​​و آهسته. صفحه کنترل جریان واریا باریستا را قادر می‌سازد تا فرآیند دم کردن قهوه را برای نتایج بهینه تنظیم کند. صفحه‌های کنترل جریان واریا به این سه مورد محدود نمی‌شود و صفحه‌های گوناگون با طراحی‌ها و نتایج متفاوت به صورت جداگانه برای کنترل بیشتر توسط شرکت واریا عرضه می‌شوند و در دسترس هستند.
دم افزار Varia فلو از فولاد ضد زنگ درجه یک ساخته شده است. دریپر FLO دارای یک طراحی دو جداره است که یک عایق حرارتی ایجاد می‌کند. در این طراحی نوآورانه، بدنه بیرونی دستگاه خنک و قابل لمس است، از این رو نیازی به دستگیره وجود ندارد و در عین حال هنگام لمس احساسی خاص و ارگونومیک را به باریستا منتقل می‌کند. از سوی دیگر این طراحی دوجداره باعث می‌شود اتلاف حرارتی دریپر پایین بیاید و دریپر باعث از دست رفتن دمای آب دم آوری قهوه نگردد.
FLO Dripper واریا با طراحی مینیمالیستی و عملکرد نوآورانه خود، روند دم کردن قهوه را بهبود می‌بخشد و گردش کاری یکپارچه و کارآمد را در کافه ممکن می‌سازد. دم افزار Varia فلو با فیلترهای کاغذی موج دار کف تخت (فلت بد) مانند فیلتر دریپر کالیتا ویو سایز ۱۸۵ سازگار است.

خرید اینترنتی

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

درباره واریا
شرکت VARIA BREWING LIMITED از سال ۲۰۱۶ در نیوزلند تأسیس شده است و هم‌اکنون مقر این شرکت در هتگ کنگ قرار دارد. به وجود آمدن برند واریا حاصل ترکیب بیش از ۵۰ سال تجربه در صنعت قهوه تخصصی و اشتیاق به گسترش و بهبود آن، همراه با هزاران ساعت توسعه و اصلاح محصول و توجه ویژه به مصرف کننده خانگی است. محصولات Varia توسط تیمی از مهندسان و طراحان نیوزلندی طراحی و توسعه داده‌ شده‌اند تا تجربه دم‌آوری قهوه در خانه را افزایش داده و آزمایش روش‌های دم کردن را تشویق کنند تا قهوه‌دوستان و باریستاهای خانگی را قادر سازند تا درک و قدردانی بیشتری از تجربه قهوه تخصصی (Specialty Coffee) به دست آورند. واریا تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از طرح‌ها و فن‌آوری‌های تولیدِ مدرن و نوآورانه، بهترین ابزارهای دم‌آوری قهوه را تولید کند و با ارتباط مداوم با مصرف‌کنندگان و توجه به بازخوردهای محصولات واریا، تجهیزات جدید و مهیج دم‌آوری قهوه را معرفی کرده و به رشد و حمایت از اکوسیستم قهوه ادامه دهد. نوآوری‌های خلاقانه و کیفیت بالای محصولات شرکت Varia، باعث شد آسیاب قهوه واریا VS3 بتواند در نمایشگاه انجمن قهوه تخصصی ژاپن در سال ۲۰۲۲ جایزه بهترین محصول را از آن خود کند.
مشخصات فنی
گنجایش
۳۵۰ میلی لیتر
جنس  فولاد ضد زنگ، سیلیکون
تعداد صفحه کنترل ۳ عدد
نوع فیلتر موج دار کف تخت (Kalita 185)
وزن ۱۶۵ گرم
ابعاد قطر ۱۱ ارتفاع ۸/۵ سانتی‌متر
کشور سازنده
چین