دم افزار Origami (Medium)

دم افزار اوریگامی سایز مدیوم

دریپر اوریگامی که نام خود را از هنر دستی ژاپنی به همین نام وام گرفته، دم‌افزاریست ساخت ژاپن. اوریگامی (به ژاپنی: 折り紙 ) یا «هنر کاغذ و تا» یک کاردستی مشهور ژاپنی است که امروزه در سراسر جهان شناخته شده است و طرفداران خود را دارد. هدف هنر اوریگامی آفرینش طرح‌های جالب از کاغذ با کمک تاهای هندسی است. اولین چیزی که هنگام مشاهده دریپر اوریگامی به چشم می‌آید، درست مانند یک کاردستی اوریگامی ، زوایای چشم‌نواز و زیبای آن است، درست مانند آن که از چند تا کردگی مهندسی ساخته شده باشد. اوریگامی دم‌افزاریست بسیار کارآمد و متمایز از سایر دریپرهای پور اور نظیر خود، دارای ۲۰ شیار داخلی برای ایجاد کانال‌های عبور هوا و قهوه از میان فیلتر اوریگامی و خلق طعمی جادویی درون فنجان.
این دم‌افزار با دو جنس سرامیک و رزین، در دو سایز دریپر اوریگامی کوچک و متوسط در بازار کشورمان موجود است.
دریپر Origami استفاده از دو نوع فیلتر قهوه مخروطی و همچنین فیلتر بستر صاف (Flat Bed) را برای باریستا امکان پذیر ساخته و به سبب این انعطاف‌پذیری، قابلیت دم‌آوری قهوه با پروفایل‌های طعمی گوناگون را ممکن ساخته است.
دریپر پور اور اوریگامی، دم افزاریست بسیار زیبا و تطبیق‌پذیر که عصاره‌گیری متعادل و یکنواخت با پروفایل‌های گوناگون را برای قهوه دوستان فراهم ساخته است و از این رو به دم‌افزاری محبوب بدل گشته.

استعلام قیمت

کاتالوگ دستگاه

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

درباره اوریگامی
مشخصات فنی
جنس
سرامیک پرسلین
مقدار سرو ۱ تا ۳ فنجان
وزن ۳۰۰ گرم
قطر * ارتفاع ۹*۱۴ سانتی‌متر
کشور سازنده ژاپن
   
 
ویژگی‌ها
 
⚙️ سرامیک مقاوم در برابر حرارت از جنس پرسلین
⚙️ نگهدارنده پلاستیکی و چوبی
⚙️ امکان شستشو در ماشین ظرفشویی
⚙️ استفاده و نظافت آسان