دم افزار هریو Mugen

خرید اینترنتی

کاتالوگ دستگاه

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

دم‌افزار Hario مدل موگن

دم افزار هاریو Mugen یکی از جدیدترین اعضای خانواده دریپرهای شرکت ژاپنی هریو است که با همکاری تتسو کاسویا، قهرمان مسابقات جهانی دم آوری قهوه سال ۲۰۱۶ طراحی شده است. دریپر هریو موگن اگرچه از نظر ظاهری شبیه به V60 است، اما برای دم کردن با یک بار ریختن آهسته و مداوم آب طراحی شده است. هریو موگن با تمرکز بر سادگی، قهوه‌ای عالی و خوش طعم را به روش پور اُور (Pour Over) تنها در یک مرحله دم‌آوری تهیه می‌کند. به جای دنده های مارپیچ مانند دریپر هاریو V60 کلاسیک، دریپر Mugen دارای دیواره‌ای صاف با شیارهایی ستاره‌ای‌شکل و محدودیت جریان بیشتر است که جریان خروج قهوه از فیلتر را کندتر می‌کنند. با این طراحی خاص، فیلتر کاغذی به دیواره دم‌افزار چسبیده و باعث کاهش سرعت فرایند دم‌آوری قهوه و طولانی‌تر شدن زمان تماس قهوه و آب می‌شود. در نتیجه قهوه با سرعت ثابت جریان پیدا کرده و باعث می‌شود تا باریستا عصاره‌گیری‌ای یکنواخت‌تر و قهوه‌ای ملایم‌تر با رایحه‌ای مطبوع داشته باشد. موگن دارای یک صفحه نگهدارنده است که قسمت قیف شکل چکانه در آن قرار می‌گیرد. می‌توان از این نگهدارنده برای آویزان کردن دم‌افزار و یا قرار دادن آن بر روی لیوان یا سرور قهوه استفاده کرد. این قسمت دم‌افزار موگن قابل جدا کردن است و می‎‌توان دریپر را بدون نگهدارنده روی پایه دم‌آوری قرار داد. دریپر Mugen می‌تواند در هر دم‌آوری بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلی‌ لیتر قهوه برای شما آماده کند.
دم‌آوری قهوه با هریو موگن بسیار ساده است و با توجه به روش دم‌آوری در یک مرحله و عدم نیاز به Blooming و Turbulence ، برای افرادی که به تازگی با دنیای دم‌آوری قهوه آشنا شده‌اند، یک ابزار آسان و عالی است. راه های زیادی برای دم کردن قهوه با دم‌افزار Hario Mugen وجود دارد، اما پیشنهاد ما این است که با تنظیم آسیاب درشت‌تر از آنچه که برای یک دریپر V60 کلاسیک استفاده می کنید، شروع کنید.
درباره هریو
شرکت Hario در سال 1921 فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و فروش شیشه‌های ضد حرارت صنعتی ذر ژاپن آغاز کرد.

هریو در دهه 20 میلادی کار خود را به عنوان تولید کننده ظروف شیشه‌ای ضد حرارت آزمایشگاهی آغاز کرد و در سال 1964، با تولید سایفون قهوه تولیدات خود را به اقلام خانگی نیز گسترش داد. توجه ویژه این شرکت به دم‌افزارهای قهوه و چای از دهه 80 میلادی آغاز شد و با معرفی دم‌افزار V60 در سال 2004 به اوج شهرت خود رسید. چکانه V60 از شناخته‌شده‌ترین دریپرهای موج سوم قهوه و معروف‌ترین محصول این شرکت است که امروزه به جزئی جدایی ناپذیر از کافه‌های موج سوم تبدیل شده و بسیاری از قهرمانان مسابقات جهانی دم‌آوری قهوه در مسابقات از آن استفاده کرده‎‌اند. امروزه، شرکت هریو ژاپن به تولید اقلام مختلف، از ظروف آشپزخانه و دم‌افزارها و فیلترهای قهوه و چای گرفته تا محصولات آروماتراپیو قطعات خودرو ادامه می‌دهد.
مشخصات فنی
حجم
۴۵۰ میلی‌لیتر
جنس سرامیک / پلاستیک
مقدار سرو ۱ تا ۲ فنجان
وزن ۳۰۰ گرم
قطر * ارتفاع ۸*۲۱ سانتی‌متر
کشور سازنده ژاپن
 
ویژگی‌ها
⚙️ مقاوم در برابر حرارت
⚙️ در دو مدل سرامیکی (سفید) و پلاستیکی (مشکی)
⚙️ دم‌آوری آسان و متفاوت
⚙️ استفاده و نظافت آسان