دم افزار کانادیانو

دم افزار Canadiano

کانادیانو، دم‌افزاری که عطر و رایحه‌ی قهوه‌ی استفاده‌ شده را در حافظه‌ی خود نگه می‌دارد.
کانادیانو دم‌افزاری جدید برای دم‌آوری قهوه است که به صورت دست‌ساز از یک تکه چوب گیلاس، گردو یا افرا ساخته می‌شود و در ساخت آن از هیچگونه رنگ یا مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود. در ادامه فرآیند تولید، کانادیانو با روغن‌های گیاهی جلا داده می‌شود و در نهایت یک توری مخروطی از جنس فولاد ضد زنگ به آن اضافه می‌شود.
به گفته سازندگان Canadiano چوب‌های مختف این دم‌افزار هرکدام برای گونه‌ی خاصی از انواع قهوه مناسب‌اند. چوب‌های مختلف دریپر کانادیانو می‌توانند با قهوه‌های مختلف از درجه‌های برشته‌کاری متفاوت هم‌افزایی داشته باشند و طعم‌یادهای خاصی را برجسته کنند. به مرور، روغن دانه‌‌ قهوه‌ به خورد چوب رفته، قهوه‌های بعدی شما طعمی پیچیده‌تر و مطبوع‌تر به‌ خود خواهند گرفت.
به عنوان مثال کانادیانو ساخته شده از چوب گردو برای قهوه‌هایی با درجه‌ی برشت بالا و طعم‌هایی زمینی مانند قهوه‌های روبوستا جنوب شرق آسیا مناسب‌تر است؛ در حالی‌که مدل چوب گیلاس و افرا این دم‌افزار برای قهوه‌هایی که المان‌های طعمی مرکبات و مغز (nut) دارند مانند قهوه‌های روشن برشت عربیکا مناسب‌تر هستند.

استعلام قیمت

کاتالوگ دستگاه

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

درباره کانادیانو
Canadiano یک برند سبک زندگی است که از زندگی روزمره یک معمار الهام گرفته شده است.
کانادیانو تیمی از معماران، طراحان و صنعتگران کانادایی است که می‌خواهند سبک زندگی پایدار را ترویج دهند. توجه ویژه کانادیانو به طراحی خلاقانه، شیوه‌های تولید سنتی و دستی با استفاده از منابع پایدار و زیست تجزیه پذیر است.
استودیو، دفتر و کارگاه این شرکت همگی زیر یک سقف در آلبرتا کانادا قرار دارند.
مشخصات فنی
 جنس
 چوب (گردو، گیلاس، راش)
مقدار سرو  ۱ تا ۲ فنجان
وزن ۳۵۰ گرم
ابعاد ۵*۱۱*۱۱ سانتی‌متر
کشور سازنده کانادا
   
 
ویژگی‌ها
 
⚙️ کاملا دست‌ساز
⚙️ ساخته شده از مواد زیست تجزیه پذیر
⚙️ حفظ عطر و آرومای قهوه در چوب
⚙️ در سه مدل چوب (گردو، گیلاس، راش)
⚙️ استفاده و نظافت آسان