برج قهوه سرددم PL6

تاور کلدبرو PL6

تجربه نوشیدن یک فنجان قهوه سرددم (کلد برو) در گرمای تابستان، از آن دست تجربه‌های فراموش نشدنی است که پای عاشقان قهوه را به کافه‌های حرفه‌ای که در صنعت قهوه تخصصی فعالیت می‌کنند می‌کشاند.
تصور کنید قطرات آب بسیار سرد، در پروسه‌ای که ممکن است حتی تا ۲۴ ساعت نیز به طول بی‌انجامد، به آرامی، با سرعت یک قطره در هر ثانیه، از بستر پودر قهوه عبور کرده، نوشیدنی‌ای دلچسب، با طعمی تمیز، ملایم‌، با اسیدیتی کم، شیرینی زیاد و طیف وسیعی از طعم‌ها ‌و نت‌های ظریف برای شما آماده خواهد شد. برای این کار به یک برج قهوه سرددم (#تاور_کلدبرو ) احتیاج خواهید داشت. برج قهوه سرد دم یا همان کلدبرو تاور (Cold Brew Tower) دم افزار مناسبی برای دم آوری قهوه با آب سرد است. طعم قهوه حاصل از دم آوری قهوه با این ابزار کاملا متفاوت با ابزارهایست که از آب گرم برای دم‌آوری قهوه استفاده می‌کنند. برج قهوه سرددم دستگاهیست زیبا و کاربردی که علاوه بر تهیه #قهوه_کلدبرو برای کسب و کار شما، جلوه‌ای بدیل و چشمگیر به کانتر کافه شما خواهد بخشید.
تاور کلدبرو یک دستگاه متشکل از چند طبقه مختلف است که در هر طبقه مخزن آب سرد، مخزن پودر قهوه و مخزن نوشیدنی به ترتیب قرار گرفته اند. در آماده‌سازی قهوه به روش سرددم، به دلیل عصاره‌گیری کامل قندهای قهوه، طعم‌یادهای گلی و میوه‌ای تشدید خواهند شد. دم‌آوری قهوه سرد دم به کمک این ابزار را می‌توان به نوعی روش دم آوری چکه‌ای یا همان پور اور (Pour Over) بسیار طولانی مدت تصور نمود.
با تاور کلد برو می توانید بسیاری از متغیرها از جمله نوع دانه قهوه، نسبت آب به قهوه، زمان عصاره گیری و سطح کافئین را کنترل کنید.
قهوه کلد برو تنها مختص فصل‌های گرم سال نیست و می‌توانید آن را برای چند روز در ظروف دربسته درون یخچال نگهداری کرده و از آن برای تهیه انواع نوشیدنی‌های قهوه ترکیبی و ماکتیل‌های دارای قهوه استفاده کنید.
⚙️
تاور کلد برو توئنتی مدل PL6 یک دم‌افزار قهوه سرددم با حجم ۶۰۰ میلی‌لیتر است که از پلکسی ضد ضربه و شیشه بروسیلیکات مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. کلدبرو تاور توئنتی پی ال ۶ تماما ساخت ایران است و کلیه قطعات مصرفی و یدکی آن توسط سازنده تأمین می‌گردد.

 

استعلام قیمت

کاتالوگ دستگاه

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

درباره توئنتی
مشخصات فنی
حجم
۶۰۰ میلی‌لیتر
جنس پلکسی، شیشه بروسیلیکات
ابعاد  ۴۰*۲۰*۲۶ سانتی‌متر
کشور سازنده  ایران
   
 
ویژگی‌ها
⚙️ شیشه مقاوم در برابر حرارت از جنس بروسیلیکات
⚙️ تأمین قطعات یدکی
⚙️ ساخته شده از پلکسی مقاوم
⚙️ استفاده و نظافت آسان