ترازو واریا AKU

ترازو قهوه Varia مدل آکو

اسکیل قهوه واریا AKU یک ترازوی بسیار دقیق با طراحی مینیمالیستی و جمع و جور است که برای اندازه گیری وزن و مدت زمان دم آوری قهوه در قهوه‌های دمی و پور اور و همینطور برای عصاره گیری اسپرسو در خانه یا کافه مناسب است. ترازوی Varia مدل آکو با دقت ویژه به نیازهای باریستا و قهوه دوستان برای ارائه اندازه‌گیری‌ دقیق وزن و زمان، عملکرد بصری، و طراحی زیبا و هوشمندانه از دیگر رقبای خود متمایز شده است که آن را به همراهی عالی برای هر کافه و باریستا برای دم کردن قهوه تبدیل می‌کند. واریا آکو ظرفیا بالایی دارد و می‌تواند تا ۳/۱ کیلوگرم را وزن کند، از این رو اندازه گیری دقیق هم برای دوزهای کوچک مانند اسپرسو و هم ظرفیت های بالاتر مانند قهوه کلدبرو با واریا آکو امکان‌پذیر است. باتری قابل شارژ ترازو قهوه واریا AKU به باریستا امکان میدهد تا ترازو را به کمک درگاه USB-C تنها در ۲ ساعت کاملا شارژ کرده و با یک بار شارژ کامل بتواند تا ۳۰۰ بار از آن استفاده کند.
ترازوی Varia آکو برای ماندگاری طراحی و ساخته شده است. با یک بدنه ساخته شده از آلیاژ PFA مقاوم در برابر حرارت، آکو برای مقاومت در برابر استفاده روزانه در محیط های تجاری مانند کافی شاپ ها و قهوه فروشی ها ایده‌آل است. آکو یک ترازوی ضد آب  با استاندارد IPX5 است که دوام آن را در شرایط مرطوب کافه تضمین می‌کند. پایه‌های ترازوی اسپرسو واریا اکو از جنس سیلیکونی ضد لغزش ساخته شده تا ترازو را هنگام استفاده ثابت نگاه دارد.

استعلام قیمت

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

درباره واریا
شرکت VARIA BREWING LIMITED از سال ۲۰۱۶ در نیوزلند تأسیس شده است و هم‌اکنون مقر این شرکت در هتگ کنگ قرار دارد. به وجود آمدن برند واریا حاصل ترکیب بیش از ۵۰ سال تجربه در صنعت قهوه تخصصی و اشتیاق به گسترش و بهبود آن، همراه با هزاران ساعت توسعه و اصلاح محصول و توجه ویژه به مصرف کننده خانگی است. محصولات Varia توسط تیمی از مهندسان و طراحان نیوزلندی طراحی و توسعه داده‌ شده‌اند تا تجربه دم‌آوری قهوه در خانه را افزایش داده و آزمایش روش‌های دم کردن را تشویق کنند تا قهوه‌دوستان و باریستاهای خانگی را قادر سازند تا درک و قدردانی بیشتری از تجربه قهوه تخصصی (Specialty Coffee) به دست آورند. واریا تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از طرح‌ها و فن‌آوری‌های تولیدِ مدرن و نوآورانه، بهترین ابزارهای دم‌آوری قهوه را تولید کند و با ارتباط مداوم با مصرف‌کنندگان و توجه به بازخوردهای محصولات واریا، تجهیزات جدید و مهیج دم‌آوری قهوه را معرفی کرده و به رشد و حمایت از اکوسیستم قهوه ادامه دهد. نوآوری‌های خلاقانه و کیفیت بالای محصولات شرکت Varia، باعث شد آسیاب قهوه واریا VS3 بتواند در نمایشگاه انجمن قهوه تخصصی ژاپن در سال ۲۰۲۲ جایزه بهترین محصول را از آن خود کند.
مشخصات فنی
جنس بدنه
دقت اندازه‌گیری
اتیلن پروپیلن با روکش PFA مقاوم در برابر حرارت
۰/۱ گرم
بیشینه وزن قابل اندازه‌گیری
۳۱۰۰ گرم
صفحه نمایش LED نه رقمی پنهان
نوع باتری
عمر باتری
منبع تغذیه
رابط تغذیه
لیتیوم یونی ۳/۷ ولت ۱۲۰۰ mAh
تا ۳۰۰ سیکل دم آوری قهوه
۵ ولت ۵۰۰ میلی آمپر
درگاه USB-C
وزن
۵۰۰ گرم
ابعاد
کشور سازنده
۲*۱۱*۱۲ سانتی‌متر
چین
 
ویژگی‌ها
⚙️ قابلیت Tare (صفر کردن وزن) و آغاز زمان سنج به صورت خودکار
⚙️ صفحه نمایش LED پنهان نه رقمی و کاملا شفاف و خوانا
⚙️ زمان‌سنج برای مشاهده و کنترل مدت زمان دم‌آوری قهوه
⚙️ صفحه ضد آب از جنس PFA با استاندارد IPX5
⚙️ باتری قابل شارژ، فول شارژ در کمتر از ۲ ساعت
⚙️ امکان ۳۰۰ بار استفاده از ترازو با یک بار شارژ
⚙️ واکنش بسیار سریع لود سل ترازو
⚙️ قابلیت خاموش شدن خودکار
⚙️ ظرفیت بالا تا ۳/۱ کیلوگرم 
⚙️ هشدار صوتی
⚙️ حالت‌های کاربری:
Auto Tare/Timer Mode
Full Manual Control