ترازو تایم مور Black Mirror Nano

ترازو Timemore مدل بلک میرر نانو

ترازوی تایم مور مدل بلک میرر نانو فقط یک ترازوی عادی نیست. نانو وسیله‌ای عالی برای علاقه مندان به قهوه و به ویژه اسپرسو است که به دنبال یک شات اسپرسوی عالی هستند. Black Mirror Nano اولین ترازو قهوه مختص اسپرسو است که توسط شرکت شناخته شده Timemore ارائه شده. ترازو قهوه بلک میرر نانو پر از ویژگی‌های کاربردیست و از نظر طراحی ساده و متمایز است. به لطف ارتفاع کم، این ترازو اسپرسو به آسانی بین سینی و پورتافیلتر تمامی دستگاه‌های اسپرسوساز صنعتی و خانگی قرار می‌گیرد. ترازوی تایم مور مدل نانو برای کنترل وزن، زمان و فلوریت در دم کردن قهوه و اسپرسو در خانه یا کافه بسیار مناسب و کارآمد است.

خرید اینترنتی

کاتالوگ دستگاه

مشاوره تخصصی

ضمانت اصالت و کیفیت کالا

ارسال سریع

درباره تایم مور
شرکت Shanghai TIMEMORE Coffee Equipment یک برند معتبر چینی است که در سال ۲۰۱۲ توسط سه عاشق قهوه به نام‌های James Zhan، Yu Yue و JiuShu Chen در بندر شانگهای تاسیس شد.
تایم مور از سال 2014 به صورت تخصصی کار طراحی و ساخت تجهیزات قهوه تخصصی و لوازم جانبی باریستا را آغاز کرد. توجه طراحان و مهندسان تایم مور به زیبایی و کارآمدی اکسسوری قهوه و باریستا مانند انواع آسیاب قهوه دستی، ترازوی قهوه، کتل برقی باریستا و لوازم دم‌آوری قهوه بر اساس نیازهای قهوه تخصصی و باریستاها باعث شد این برند در مدتی کوتاه بتواند به موفقیت و شهرت چشم‌گیری در بازار دست پیدا کند و چندین جایزه معتبر بین‌المللی از جمله جایزه طراحی iF Design را از آن خود کند. بنیان گذاران تایم مور معتقدند که قدرت شگفت‌انگیز هنر و صنعت می‌تواند به مردم کمک کند از زندگی آرام در دنیای شلوغ لذت ببرند.
سنگ بنای طراحی‌های Timemore بر اساس حرفه ای بودن، زیبایی شناسی، سهولت استفاده و کارآمدی بنا شده است. تایم مور به عاشقان قهوه کمک می‌کند تا در برای لذت بردن از یک فنجان قهوه ایده‌آل در این دنیای پرشتاب، آیین‌هایی را برای زندگی کندتر با تجهیزات قهوه تایم مور دنبال کنند.
مشخصات فنی
جنس بدنه
دقت
پلاستیک پلی کربنات
۰/۱ گرم
بیشینه وزن مجاز
۲۰۰۰ گرم
نوع باتری
عمر باتری
لیتیوم یونی ۳/۷ ولت ۷۸۰ mAh
تا ۱۵ ساعت
منبع تغذیه
رابط تغذیه
۵ ولت ۵۰۰ میلی آمپر
درگاه USB-C
وزن
۲۳۰ گرم
ابعاد
کشور سازنده
۲*۱۱/۵*۱۰ سانتی‌متر
چین
 
ویژگی‌ها
⚙️ فلو ریت: علاوه بر کنترل زمان و وزن، Flowrate نیز نمایش داده می‌شود.
⚙️ زمان‌ سنج، با قابلیت تشخیص آغاز عصاره‌گیری و شروع خودکار
⚙️ صفحه نمایش LED، زاویه دار، کاملا شفاف و خوانا
⚙️ واکنش بسیار سریع با چیپ ست ارتقا یافته تایم مور
⚙️ دگمه اختصاصی فلو ریت در کنار ترازو
⚙️ خاموش شدن خودکار بعد از ۳ دقیقه
⚙️ صفحه ضد آب با روکش سیلیکونی
⚙️ طراحی جمع و جور و کوچک
⚙️ دقت اندازه گیری ۰/۱ گرم
⚙️ باتری لیتیوم یونی قابل شارژ
⚙️ حالت‌های کاربری:
Normal Mode
Espresso Mode
Pour Over Mode